Naruto Tr
Naruto Tr

Naruto Tr'ye Hoşgeldin Misafir


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Naruto Tr » Naruto » Naruto Anime » Yondaime Hayatı

Yondaime Hayatı

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

1Genel Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 1:33 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
arkadaşlar burda yondaime ilgili tartışcaz öldümü ölmedimi ve herşey

2Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 1:49 pm

Misafir

avatar
Misafir
ölmüştür abi :P

3Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 2:05 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
eminmisin gizli üye o ölmede akatsuki lider diye yazın youtubeye gelir yondaime akatsukide lider olmuştur snra bırakıp gizli üye olarak kalmıştır mangada herşey açık anlatılmış

4Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 2:37 pm

Misafir

avatar
Misafir
O ölü naruto nun içine tilkiyi sokarken kendi ruhunu verdi.
Arkadaşımın abisi 20 yaşında yani tüm bölümleri okudu ölebişey yok.

5Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 3:48 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
bak youtubeye inanmıyosan izledim kakashi sensei diyiyo naruto ise sinirleniyo babasına karşı

6Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 3:48 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
bu özel manga olarak geçiyo anlıcağın gaiden gibi

7Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 3:51 pm

Misafir

avatar
Misafir
belki montaj ne biliyosun öle bisürü şey var.

8Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 3:52 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

bu 1

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
bu da 2 bak ve izle

9Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 3:57 pm

Misafir

avatar
Misafir
bu montaj bisürü kez aynı yondaime resmini gösteriyorlar gerçek manga da öyle olmaz ve bazı resimler eğik.

10Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 4:00 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
sen hangi mangada bir akatsukisinin uzumaki arashi dediğini duydun veya narutonun hangi akatsuki üyesine efsane ninja dediğini duydun ve ya kakashinin hangi akatsuki üyesine sensei dediğini duydun söyleceğim bu kadarda değil yondaime nin bedeni bulundumu hiç duydunmu
ve fotoshop hiç benzemiyo ve yondaime çoğu video akatsuki lideri olaral göstermiş

11Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 4:22 pm

pein

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
üstelik orochimaru ile 3. hoka geyle sava şında azdaha yondaimeyi çarıyodu ölü olmasa çaramazdı sadece ölüleri çarıyo son anda engelliyo.

12Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 4:29 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
eminmisin yondaime olduğuna

13Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 4:53 pm

pein

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
evet son anda durduruyo.

14Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 4:55 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
hayır içindekinin o olduğuna eminmisin

15Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 4:59 pm

pein

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
evet yok sa okadar endişelenmezdi.

16Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 5:02 pm

XXNaRuToXX

avatar
Kurucu Admin
Kurucu Admin
evet o yondaime




[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Senin İçin Googlede Aradım [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://naruto-tr.forumnaruto.com

17Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 6:56 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
bilmyiom başkasıda olabilir çünkü en güçlü o değil yani bi düşün

18Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 6:59 pm

Misafir

avatar
Misafir
en güçlü hokage o ama ondan endişeleniyor yoksa o kadar endişelenmezdi ve pein e katılıyorum 4. yü çağıracakken söylüyo zaten.

19Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 7:31 pm

sasuke14

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
bakalım ilerde belli olur kafamızda hep o sorular var sonucu görürüz inşallah

20Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 8:54 pm

yondaime

avatar
Admin
 Admin
sasuke14 demiş ki:hayır içindekinin o olduğuna eminmisin

eminiz çünkü 1.hokage de kin
2.hokagede zaku
yondaimeyi çağramazdı çünkü adamı kalmamıştı dosu yu gaara öldürmüştü
belki başka adamı vardır ama sarutobi onu engelledi



imza için CanSensei teşekkürler.
http://naruto-tr.hareketforum.com/portal.htm

21Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 8:56 pm

Misafir

avatar
Misafir
sasuke14 demiş ki:bakalım ilerde belli olur kafamızda hep o sorular var sonucu görürüz inşallah
takıldım yahu mrk dan çatlicam XD

22Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 9:06 pm

yondaime

avatar
Admin
 Admin
yondaime gaiden olsa ne güzel olurdu kafamızda hiç sori işireti olmazdı



imza için CanSensei teşekkürler.
http://naruto-tr.hareketforum.com/portal.htm

23Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 9:10 pm

Misafir

avatar
Misafir
evt ya :/

24Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 9:11 pm

yondaime

avatar
Admin
 Admin
hadi kisimatoya mesaj yollayalım aaaaaaaaaabfe:



imza için CanSensei teşekkürler.
http://naruto-tr.hareketforum.com/portal.htm

25Genel Geri: Yondaime Hayatı Bir Salı Eyl. 30, 2008 9:12 pm

Misafir

avatar
Misafir
heh XD XD XD

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 2 sayfası]

Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz