Naruto Tr
Naruto Tr

Naruto Tr'ye Hoşgeldin Misafir


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Naruto Tr » Naruto » Naruto Anime » Naruto Tartışma » sizce....?

sizce....?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1Yıldızlı sizce....? Bir Salı Kas. 30, 2010 3:16 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
arkadaşlar sizce naruoda 'OLMASSA OLMAZI' diyebilceğimiz hayvan hangisi?

2Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Salı Kas. 30, 2010 4:08 pm

##Uzumaki_Naruto##

avatar
Missing-Nin
Missing-Nin
Hayvan Derken ? :D :D

Bence ;

dikkat izlemeyenler bakmasın spolier'e giriyor.

Spoiler:
Jiraiya'nın Sennin Olmaya Yeni Başladığı Zamalnarda Ona Kehanette Bulunan Yaşlı Büyük Büyük Büyük Büyük Kurbağa

3Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Salı Kas. 30, 2010 8:30 pm

matsuri

avatar
Missing-Nin
Missing-Nin
Bence tsunade nin yanındaki kadının (adını hatırlayamıyorum) süper domuzu tonton :D not:Kadının adını söylerseniz içime su serpersiniz :D :D

4Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Ara. 01, 2010 1:34 pm

mago06

avatar
Missing-Nin
Missing-Nin
matsuri tsunadenin yanındakinin adı shizune

5Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Ara. 01, 2010 5:40 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
arkadaşlar ben kendi cevabımı vereyim narutoya APTAL diye bağırıp duran karga ahaha :D şaka 1 yana hayvan olarak ben kyuubi diorm :D [bijuuları saymassak kehaneti söyleyebilen kurbğa]

6Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Ara. 01, 2010 8:06 pm

##Uzumaki_Naruto##

avatar
Missing-Nin
Missing-Nin
Elbette Kehanetci Kurbağa Çünkü O Olmasa Jiraiya Aramazdı Naruto Güçlenmezdi Nagato Olmazdı Yani Onu Bulup Güçlendirmezdi vs vs vs vs

7Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Ara. 01, 2010 8:39 pm

matsuri

avatar
Missing-Nin
Missing-Nin
MAGO06 ben mi yanlış anlıyom yosa senin cümlelerin biraz ruhsuz mu?tabi ki şimdi ne diyo bu kız dicen.ama ne zaman yorum atsan hep bi soğukluk hissediyorum.ama yinede saol :D :D .BU ARADA ŞU KARGA konusuna bittim.

8Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Perş. Ara. 02, 2010 11:38 am

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
sözlerin prostat olmuş mago :D

9Yıldızlı Geri: sizce....? Bir C.tesi Haz. 11, 2011 8:25 pm

ezgszr

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
bence o hayvan kibanın akamarusu. çünkü akamaru olmazsa kiba hiç bir işe yaramaz :D



Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


SAVAŞI KİM KAZANACAK?AKATSUKİ VS BİRLEŞİK SHİNOBİ ORDUSU

Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

TAKILDIĞINIZ BİR DURUM OLURSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :=

10Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Paz Haz. 12, 2011 1:10 am

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
Eğer Juubi yi bir hayvan olarak kabul edersek olmazsa olmazların başında olur çünkü zaten ana konu şu ana kadar onun üstünden gidiyor bijuular olmaz ise jinchuurikilerde olmazdı ,tabi bir hayvandan ziyade chakra kaynağı olan bir yaratık yada canavar yada japonca deyimle bakemono desek daha doğru olur sanırsam .

Bunun dışında Aburame(Böcek) - İnuzuka(Köpek) - Kamizuru(Arı) gibi klanlar zaten kullanabildikleri hayvanlarla tanınıyorlar zaten o hayvanlarla bütünleşmişlerde diyebiliriz kısacası olmazsa olmazlar içine bu hayvanlar girebilir ki zaten Ezgi Akamaru yu söylemiş.

Yinede olmazsa olmazlardan olmasada aklıma gelen bir kaç hayvanı söyleyeyim ; birisi Kakashinin köpeklerinin lideri iz bulmada usta Pakkun - biri Kisameye kafa tutmuş olan rakun Ponta - diğeri ise her gördüğümde haline acıdığım ,Ateş ülkesi Lordunun karısının zavallı kedisi olan Tora-chan :D :D

11Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Paz Haz. 12, 2011 9:21 am

ezgszr

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
pakkun benimde aklıma geldi ama sonra akamaru deyince akamaru dedim. şöyle bir durum var. bijuuları sayarsak kesinlikle bijuular gelecektir ve bunlardanda kyuubi çünkü narutonun konusuda zaten bu yaratık. juubiyi neden demedim derseniz bu saate kadar hala görmediğimiz bir varlık.hemde narutonun shippuudenin ortalarına kadarda bilmiyorduk varlığını.yani onca zaman juubisiz yapabilmişiz ama tabi bu cümle düz mantık :D ama kyuubisiz yapamayız diye düşünüyorum eğer bijuularda giriyorsa.girmezse dediğim gibi akamaru.ya da klanların özellikleri olan hayvanlar.



Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


SAVAŞI KİM KAZANACAK?AKATSUKİ VS BİRLEŞİK SHİNOBİ ORDUSU

Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

TAKILDIĞINIZ BİR DURUM OLURSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :=

12Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Haz. 15, 2011 1:53 am

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Ayrıca Kehanette Jiraiyaya Söylenen Çocuk Nagato yada Yondaime Değil İkisi Tarihi Değiştiremedi ;) Büyük İhtimalle Naruto Olacak ve O Kurbağa Olmazsa Olmazdır Kehanet Kurbağası :D




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

13Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Haz. 15, 2011 2:24 pm

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
hahhahabf: Kanka bu tabir yeter zaten Kehanet Kurbağası :D zaten bu kurbağalarda varya ortalık kurbağadan geçilmiyor ,gerçi japonlara göre kurbağanın iyi bir sembolik manası var heralde.

14Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Haz. 15, 2011 2:33 pm

Naruto

avatar
Jounin
Jounin
Bence Shima ve Fukasaku onlar olmasa Jiraiya hemen ölürdü

15Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Haz. 15, 2011 3:03 pm

ezgszr

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
sonuçta jiraiya yine öldü...



Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


SAVAŞI KİM KAZANACAK?AKATSUKİ VS BİRLEŞİK SHİNOBİ ORDUSU

Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

TAKILDIĞINIZ BİR DURUM OLURSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :=

16Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Haz. 15, 2011 3:19 pm

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
Malesef öyle oldu ve Büyük Bilge Sapık Ero Sennin aramızdan ayrıldı ühüğğ: ötümağızımda:: ya bugünde amma duygusalım. :D

17Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Haz. 15, 2011 7:26 pm

ezgszr

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
kesinlikle bugün harbiden çok duygusalsın yani :D



Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


SAVAŞI KİM KAZANACAK?AKATSUKİ VS BİRLEŞİK SHİNOBİ ORDUSU

Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

TAKILDIĞINIZ BİR DURUM OLURSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :=

18Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Perş. Haz. 16, 2011 11:19 pm

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Konuyu dağıtmayalım...




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

19Yıldızlı Geri: sizce....? Bir C.tesi Mayıs 04, 2013 2:09 pm

XXXMİNATOXXX

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
taa-chan bence

20Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Çarş. Tem. 09, 2014 12:59 pm

Yondaime Rikudo

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Bence kyuubi  mechkisame

21Yıldızlı Geri: sizce....? Bir Cuma Şub. 20, 2015 9:40 am

yusufxd66

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
O kehanette bulunan kurbağabin adi ji-ji sama bencede jiji sama olmazsa olmazı

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz