Naruto Tr
Naruto Tr

Naruto Tr'ye Hoşgeldin Misafir


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Naruto Tr » Naruto » Naruto Anime » SAVAŞ BAŞLIYOR!!!

SAVAŞ BAŞLIYOR!!!

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [2 sayfadaki 3 sayfası]

26Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Cuma Kas. 05, 2010 7:59 pm

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Abi anlatayım.. Sasuke nickli arkadaşım : madaranın ESKİDEN kontrol ettiği eleman şu 515. manga 17. sayfa ortadaki resimdeki sağdan 2. eleman kısa boylu olan eleman eski bir kage ( Yanlış hatırlamıyorsam )
asd123 kabutonun çıkardığı eleman konusunda cevap yazdım bu soruya :D

27Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Cuma Kas. 05, 2010 8:01 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
şimdi bakardım da.. bizim pc allaha emanet kasmasın şimdi :D

28Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Cuma Kas. 05, 2010 8:06 pm

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
dert etme ben bakcam bi ara :D

29Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Paz Kas. 07, 2010 8:01 pm

yellow_thunder

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
abi iyi güzelde naruto nerede

30Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 11:05 am

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
Kardeş narutoyu ÖZELLİKLE savaştırmayacaklar... eer savaşı kaybederlerse ztn madara alır kyuubi ile hachibiyi... naruto konohada SASKEEEE ile kapışcak :D

31Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:22 pm

kakashimorian1

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
yaw istermisiniz kakashinin maskesi yırtılsında nur cemalini görsek ıııııııı

32Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:24 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
ya bu kişi kishi :D çıkarabilirde ama bn pek sanmıyorum ki çıkarsa güzel olr :D

33Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:26 pm

kakashimorian1

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
o suratı merak ediorum bu kadar bölüm o surat çürümediyse var bişey

34Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:30 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
belki de sasori gibi kendini kuklalaşırmıştır :D bu arada kakashi fanı isen senin sevinmen lzm :D ne de olsa gai kakashinin alt Rütbesine geldi ahahaha :D

35Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:35 pm

kakashimorian1

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
benimde en sevdiğim karakterler peinle kakashi ama bu manga o maske açılmadan biterse duygusal boşluğa girerim

36Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:40 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
rahat ol acılır ama finalde :D

37Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 4:42 pm

kakashimorian1

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
inşallah ama kapıştığı en güçlü rakiple yapınca alçılır ona denk kim varki ?

38Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 5:49 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
Dénki ßRak qücLüsü wR :D

39Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 7:33 pm

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Bize denk olanı lazım ki kakashi ölmesin. :D Bu arada o maskenin arkasında kesin bi bok var abi zaten adam beyaz diş'in oğlu yani diş olayından bişey çıkar kesin. Yani babasına beyaz diş denmesinin bi nedeni var bence bi güçle falan alakalı ki adam 3 yaşından beri maskeyle geziyor. :D ccc kakanaru:: ccc

40Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 08, 2010 9:56 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
beyaz Dişin anlamı basit: SAÇ RENGİ :D

41Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Salı Kas. 09, 2010 5:43 am

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Tamam da kardesim insan bilmeyin merak ediyor , merak edince de biseyler dusunuyor :D
Yani fena mi olur savas sirasinda biriyle kapisirken maskeyi cikarsin da bi bakalim boyle muhur falan olsun orda :D tamam tamam iyice sictim

42Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Salı Kas. 09, 2010 11:48 am

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
iyicene Deidaraya çevirdiniz herifi :D

43Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Çarş. Kas. 10, 2010 3:24 pm

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Artik kapissinlar dicem de naruto kazanir da sasuke olurse bi 20 bolum flashback yaparlar artik! Delircem animede 6 haftadir flashback izliyoruz lan!

44Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Çarş. Kas. 10, 2010 4:26 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
ben filler bölümler yüzünden bıraktım ztn bu animeyi.. mangadan akıom alayna :D

45Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Çarş. Kas. 10, 2010 8:53 pm

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Simdi her sey bi yana animeninde yeri var o pain kapismasindaki efektlere hic lafim yok ama abi ayiptir kac bin insanin her hafta hayalleriyle oynanmaz ki

Kishiye buradan sesleniyorum : yeter lan filler verdigin! Yarin kapina dayanir nerde bu bolumler dersem , sakin abi cekme , dayagi yersin elin japonyasinda benden!

46Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Çarş. Kas. 10, 2010 9:03 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
az kaldı chibaku tenseimi yicek ztn de :D haklısın aslında mangada pek güzel olmuyor vsler :S keşke manga deilde anime önde olsa :D

47Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Çarş. Kas. 10, 2010 9:20 pm

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
adamin gunesinin onunu kapatirsin iste tam olur :D o degilde animeyle manga bi ara cok yaklasti zaten de hemen bastilar filleri , actilar farki :(
Kirin vuracam herifin evinin catisina :D

48Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Çarş. Kas. 10, 2010 9:23 pm

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
aynn dediğin gibi... 1 ara yakındılar.. şimdi 1inde 4.ninja savaşı başladı diğeri daha painin etkisinden kurtulamadı :D sahi filler olarak ne koyuyolar öle? :D

ama önce shinra tensei ile 1 az uçururum adamı :D

49Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Perş. Kas. 11, 2010 5:27 am

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Olümüne flashback veriyolar iste bunlar gencken neler ilmus bitmis ama sacma sapan seyler ne bileyim naruto neji ve tentenle goreve gidiyo falan iste kendi takimiyla gittigi sacma gorevler falan var :D
Gerce eski fillerlar daha kotuydu ya bi ara naruto rasenganla ramen yapmaya calisiyordu ya orda iyice sictilar iste

50Yıldızlı Geri: SAVAŞ BAŞLIYOR!!! Bir Ptsi Kas. 15, 2010 1:12 pm

kakashimorian1

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
harbiden sıkıldım köydeki devekuşunun bile flashbackini vermeye başladılar her hafta hayal kırıklığı ağlaa.*

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [2 sayfadaki 3 sayfası]

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz