Naruto Tr
Naruto Tr

Naruto Tr'ye Hoşgeldin Misafir


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Naruto Tr » Naruto » Naruto Manga » Kabutonun Tabutta Çıkardığı Kişi Kim Olabilir ?

Kabutonun Tabutta Çıkardığı Kişi Kim Olabilir ?

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [2 sayfadaki 5 sayfası]

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
2 bedeni derken madaranın 2 bedeni mi var :D :D :D ben tek beden zannediodum oda ems fln var kendisinde öle :D




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
adam sihirbaz çıktı naapcan fazladan bedenler kurabiliyormuş :D

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
valla ben tek beden zannediom 2. beden nerden cıktı acaba :S




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
2.beden olayı yalan sanırım şurdan yorumlamıştır.. tüm kagelere şimdiki bedenim eskisinin kabuğu gibi diye[orda gücünden bahsediyor :D]

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Abi 2. beden muhabbeti elbet bir yerlerden çıkacaktır bir şekilde fakat sanırım çıkacak olan beden.. Madaranın kardeşinin bedenidir! Abi hiç aklıma gelmemişti o ama şu an düşündüm gayet mantıklı geldi sizce?

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
tamam tamam sende haklısın da 2. beden muhabbetini ilk senden duyuyurom.. yorum yapsana memocann :D

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Ya hocam basit bi mantık değerlendirmesi sadece. yani bu adam sonuçta zamanında koskoca kageyi bile almış sharinganına oynatıyor oyuncak gibi. ayrıca mantıksız bir ömür uzunluğu da mevcut. Bir de (saçma gelebilir ama yazayım) bir arkadaşımdan duydum bugün , bu itachi hani madarayla konuşuyordu uchiha klanına saldırmadan önce madaranın saçlar uzun ve maske farklı... O muhabbet sırasında madaranın boyu , şimdiye oranla bayağı bir daha uzunmuş. Saçma geldi açıp kontrol etmedim :D

Kısacası adam gayet güçlü , mantıklı , potansiyeli de mevcut. Sen olsan yapmazmıydın?

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
1 kere anlatman garip kardeşim :D boyundan bize ne :D

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
ya o kısım arkadaşımın değerlendirmesi yani benle alakası yok , ve sanırım doğru da :D Ama beni düşüncem bu adamın zamanında birinin bedenine girdiği ve şu anki bedeninin kendi bedeni olmadığı yoksa bu kadar zaman yaşaması mantıksız...

asddsa123

avatar
Jounin
Jounin
arkadaşını alkışladığımı öncelikle söyle :D ayrıca anladım ki sende benim kafadansın [uçuk:D]

Cetok28

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Tabi olm bu animeye kafa yoran mantıklı az insan tanıyorum ben :D

mkst1fanta

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
Bence uchiha madaranın mangekyou için öldürdüğü kardeşi.

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
mkst1fanta demiş ki:Bence uchiha madaranın mangekyou için öldürdüğü kardeşi.

uww güzel değindin bak :) madaranın sevdiği biri olabilir...




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

ezgszr

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
Doğru madaranın sevdiği biri olabilir sonuçta mangekyou sharingan en iyi arkadaşını öldürerek oluyodu oda zaten uchihaların başlarından ben olsaydım bende böyle birşey derdim çok mantıklı yani :D



Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


SAVAŞI KİM KAZANACAK?AKATSUKİ VS BİRLEŞİK SHİNOBİ ORDUSU

Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

TAKILDIĞINIZ BİR DURUM OLURSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :=

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Ama sonuçta sevdiği biri olsa bile birinin emrinde ve ölü biri. Madara onada pek göz yummaz yani farklı fikirleri olan varsa , aklınıza geldikçe yazabilirsiniz :)




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
Kishi sağolsun o kadar çok merak edilen şey var ki ne söylesem bilmiyorum ,ama tabuttaki kişi hashirama yada yondaime olamaz bence ,tabuttaki kişinin madara nın planlarını zora sokabilecek biri olması lazım,ayrıca her ikiside ölü iblis mührüyle mühürlenmiştiler tabi yinede mühürlenmelerine rağmen çağrılabiliniyorsalar orasına birşey diyemem ama bence daha önceden görülmüş kişilerdense bizi şaşırtacak sürpriz biri olmalı hatta umarım öyle olur

Tabuttaki kişinin madaranın kardeşi olabileceği ihtimaline gelirsek, olsa bile bu ona ne gibi bir engel teşkil ederki sonuçta zamanında güç için onun gözlerini almıştı ,gerekirse onu yok edebilirde madara da pek vicdan kalmamıştır artık babası gelse tanımaz bence,sonuç olarak kardeşi olmaz gibi geliyor bana ,

Rikudou olabilir ,sonuçta madara nın planlarını bozabilecek kapasite ve bilgiye sahip biri

Madara nın kullandığı farklı bedenler var olabilir sonuçta böyle birşeyi orochimaruda görmüştük , eğerki tabuttaki madaranın asıl bedeniyse peki bu durum madarayı neden korkutabilir , bu kullanılan tekniği tam olarak bilmiyoruz belkide asıl beden yok edilince bu teknik te bozuluyordur,sonuçta kabuto orochimarunun asistanı sayılır orochinin bildiği birçok şeyi oda biliyor


Ayrıca tabuttaki kişi bizim hiç tanımadığımız biri olamaz en azından ismini duymuş olduğumuz biri olur gibi geliyor bana

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Kanka şuan madaradan güçlü kimse yok ölü olarak 4.yü geçti ayrıca 1. yaşıyo söylentileri var

Madaranın kardeşi kendi isteği ile madaraya gözlerini vermişti yoksa ikiside kör olur mangekyou açarsa biri kendisini feda etmesi lazım buda kardeşi olmuştu := Ondan olabilme ihtimali vardır

Ridokunun bedeni aya kitli o hayatta olamaz bu tamamen imkansız :=)

Madara farklı bedenler kullanmadı orohimaru gibi eğer kullansaydı sharinganını her bedene taşıması gerekirdi ve sharinganı en güçlü kullanabilen gerçek bedendir :=) danzoudan yola çıkarsan anlarsın :D Madaranın bedeni zayıf ama bu kabul edilir birşey 1.hokage Madaraya az çektirmedi :D

Tabuttaki kişi yeni biri olsaydı bize gösterirlerdi bence tanıdığımız için göstermemişlerdir :D




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

matsuri

avatar
Missing-Nin
Missing-Nin
bnecede tanıdığımız biri.ama kim? cücük nokta orası :(

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
Kanka sanırsam sen Rikudou nun bedeninin gökyüzüne mühürlü olduğunu düşünerek şu an için madara dan daha güçlü birinin olmadığını söylüyorsun ancak mangada Rikudou nun değil de Juubinin chakrasından arındırılmış boş bedeninin gökyüzüne mühürlendiği söyleniyor ,Rikudou nun bedeniyle ilgili herhangi birşey söylenmiyor (Manga 467). Bu yüzden çağrılan kişi Rikudou olabilir bence.

Madara şu an Yondaimeden daha güçlü olabilir ona katılıyorum ancak diğer bir konuda da dediğim gibi özellikle edo tensei den dolayı Hashirama nın ölü olduğunu düşünüyorum eğerki tabuttaki kişi hashirama bile olsa madara ya karşı pek birşey yapamaz bence, ki önceden edo tensei ile çağrıldığından dolayı tekrar çağrılamayabilir ,ki zaten ölü iblis mührüyle mühürlenmişti.

Madara nın kardeşi konusuna gelirsek kesin birşey söyleyemiyorum, madaranın kardeşine yada geçmişteki bizim bilmediğimiz bir kişiye karşı herhangi bir zaafı olabilir mi olsa bile bunca zamandır yaptığı planlarından kardeşi yada bir başkası için vazgeçmesi biraz zor gibi.

Madara nın farklı bedenler kullanmayacağı konusundaki yazdıklarına katılıyorum,sharinganı en etkili birşekilde kullanabilmesi için kendi bedeninde olması gerek ancak o halde bu adam bunca yıl nasıl yaşayabildi sorusu geliyor akla orası da ayrı bir mesele!?

Şimdi bu konuyla ilgilide belki şöyle birşey olabilir Madara nın uzay-zaman jutsusu kullandığını biliyoruz ,sasuke nin kagelerle yaptığı döğüşün sonunda madara tarafından kurtarılıp karinle birlikte farklı bir boyuta götürülmüştüler, işte orda gördüğümüz o boyutta belki de zaman normal dünyadaki zamana göre daha yavaş geçiyordur, örneğin o boyutta 1 saat geçtiğinde dünyada 1 yada 2 ay yada daha fazla bir süre geçiyordur ,bu şekilde birşey var ise madara bu şekilde bunca zaman yaşayabilmiş olabilir tabi bu sadece bir teori böyle olmayadabilir

Sonuç olarak tabuttaki kişi en azından ismini bildiğimiz biri olur heralde, herşey bir yana ben tobi nin madara olduğundan bile hala emin olamıyorum çünkü bu Kishi den herşey beklenir :D

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Ridokunun arıldırılmış bedeni sonuçta kendi bedeni yani DNAsı yok onun için o olamaz

Bide şuan hala 1. hokagenin DNA sı heryerde var en kısa örnek yamato vs. :D Ondan dolayı canlandırılan birinin sadece DNAsı gerekir bunu kabuto söylemişti. DNA ve yaşayan bir beden :=

Madaranında olsa az çok vicdanı , sevdiği biri vardır :D Sevdiği olabilir ama çok kücük ihtimal veriyorum

Zaten farklı bedendede olmayacağında anlaştık :D Sorun yok :P

Bak tobinin madara olmadığına bende az çok şüpheleniyorum bi ara kisame tobiye demişti bugünlerde herkes seni madara olarak tanıyor demişti.

Zaman kavramındada mantıklı düşündün onu kishiye söyle kesin yapar :D




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
Yahu Kanki rikudou nun bedeniyle ilgili birşey söylenmiyor ,Juubinin bedeninin gökyüzüne mühürlendiğini söylüyor bu da demek oluyorki rikudonun bedeni hala dünyada olabilir,yani rikudou da çağrılabilir

Sadece DNA ve yaşayan bir beden gerektiğini tam olarak bilmiyordum söylediğin iyi oldu kanka sağol, o halde hashirama yine çağrılabilir demek oluyor bu ,gerçi dediğim gibi madara ya karşı şansı olmaz bence

Kanki Madara da vicdan ne arar babası gelse tanımaz,tabi eskidin gönlünü kaptırdığı bir kız vardıysa orasını bilemem
hıyyyy1: :D

Kishi bizden teori almaz be kanka olmadı bir ara senle bir manga yazıveririz kishi ye inat hıııı: :D

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Allahalla ben Juubinanın bedenini 9'a böldüğünü ve kendi gücünü çocuklarına verdiğini saf bedeninide aya kitlediğini biliyorum := bakarım bi ara tam olarak.

Bide bence kabutonun yaptığı teknik tam teknik olduğundan harishama çok güclüdür bence := bide madaranın gücü bile eskisi kadar değil :=

Ozaman sevdiği biri olamaz çümkü herkes madarada vicdan ne arar diyo :D bu tezi çürüttük :D :D

Kanka seni msnde bulsam süper olacak konusuruz anime çevirmeyi :D




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

walker

avatar
Akatsuki Üyesi
Akatsuki Üyesi
Kanka rikudou ile ilgili açıklama (manga 467)de geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam.

Ya birde aklıma geldide madara konanı öldürüpte nagatonun yanına gitmişti orda nagatoya, 6 yolun bilgesi olarak sen 3. ydün demişti, belkide tabuttaki kişi 2. kişidir, zaten 1. kişi rikudou ,3. kişi nagato, artık 2. kişi kim ise belkide çağrılan odur, tabi eğer 2. kişi olarak madara kendini kastetmişse birşey diyemem.

Sonuç olarak bu naruto dünyası ile ilgili kesin birşey söyleyebilmek mümkün değil ,o yüzden aklımıza kim geliyorsa söylüyoruz :D

bu aralar msn ye pek giremiyorum ama yinede hallederiz kanka . :D

Sasuke

avatar
Admin
 Admin
Kanka biz burda bırakalım başkarıda yorumunu yapsın onlara yardım edelim :D yoksa biz böyle gidersek bitmez :=




2 Genç Shinobi , Ninja Dünyasının Kaderini Belirliyor...

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
http://www.facebook.com/uchihassasuke

ezgszr

avatar
Global Moderatör
Global Moderatör
Bence tabuttaki kişi ya tanımadığımız Madara'dan güçlü birisidir ya da 1. hokagedir. 1. hokage olmasa bile hokagelerden birisidir.
Yani tabuttan çıkan kişi Madara'yla eş diyebileceğimiz veya Madara'dan güçlü diyebileceğimiz birisi.
6 yolun bilgeleri konusundada katılıyorum tahminimce Madara kendini 2. olarak görüyordur. Tabuttan çıkan kişide 1. dir.



Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


SAVAŞI KİM KAZANACAK?AKATSUKİ VS BİRLEŞİK SHİNOBİ ORDUSU

Spoiler:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

TAKILDIĞINIZ BİR DURUM OLURSA MESAJ ATABİLİRSİNİZ :=

Sponsored content


Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [2 sayfadaki 5 sayfası]

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz